قوانین سایت جم هایپر
در چه صورت مبلغ شما استرداد می گردد.
در صورتی که محصول دارای مشکل باشد که با بررسی تیم جم هایپر مبلغ شما عودت خواهد می گردد
اگر محصول جم هایپر با سیستم شما سازگاری نداشته باشد شامل استرداد مبلغ نمی گردد
مدتی ایست کاربران و مدیران دیگر سایت ها محصولی را از سایت ما خرید می نمایند و می گویند که با سازنده
تماس گرفتیم گفتند محصول نال شده می باشد ، ما هیچگونه محصول نال شده به کاربران ارائه نمی دهیم
توجه خیلی مهم : قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید هیچگونه مبلغی به خریداران محصول استرداد
نمی گردد ، چون که شما محصول را خرید کرده اید و در زمان پرداخت قوانین سایت را مطالعه و خرید خود را
انجام داده اید و قبول کرده اید که هیچگونه مشکلی در خرید خود ندارید.
ارسال تیکت به پشتیبانی
در مدت زمان فایل ها زمان مشخص شده ای برای پشتیبانی هر محصول در نظر گرفته شده است که بعد از اتمام
پشتیبانی باید مدت پشتیبانی خود را تمدید نمائید و با بخش پشتیبانی فروشنده در ارتباط باشید.
آیا تغییرات در محصولات خریداری شده جزء پشتیبانی محسوب می گردد.
خیر ، چنانچه می خواهید در فایل های خریداری شده تغییراتی اعمال بکنید شامل هزینه می گردد
آیا نصب محصولات شامل هزینه می گردد.
بله ، اگر بخواهید محصولی را ما در سایت شما نصب نمائیم شامل هزینه جداگانه می باشد.
مدت زمان پاسخگویی به تیکت ها چگونه می باشد.
مدت زمان پاسخ به تیکت ها از شنبه ، ساعت ۹ صبح تا چهارشنبه ساعت ۱۲ ظهر می باشد
هزینه نصب محصولات چگونه می باشد.
بستگی به محصولات و زمانی و وقتی که برای آن محصول قرار می دهیم دارد مثال : هزینه نصب
هر قالب ۳۰ هزار تا ۵۰ هزار تومان هزینه دارد.
با تشکر از وقتی که برای خواندن قوانین سایت گذاشتید.